Skip to main content

5 trendů aditivní výroby, které je potřeba sledovat v roce 2020

V roce 2019 jsme viděli mnoho nových aplikací pro 3D tisk u konečných uživatelů. Co tedy můžeme očekávat pro tento průmysl v roce 2020? Několik dodavatelů 3D tisku předpovědělo, co by se mohlo stát v roce 2020.

Aditivní technologie bude více využitelná v průmyslu

Prognózy společnosti Essentium do roku 2020 týkající se budoucnosti aditivní výroby v průmyslovém měřítku do hlavního proudu výroby. "Možnost aditivní výroby (AM) byla vždy ohromná, ale brzdila ho nelákavá ekonomika, omezení materiálů a výroby," uvedla společnost. „Nejnovější inovace tiskové platformy 3D / AM, včetně hardwaru, softwaru a materiálů, se shlukují tak, aby společnostem pomohly vyrábět novými způsoby - a zároveň odstranit všechny historické překážky.“

Tento posun již probíhá - nový výzkum zadaný společností Essentium ukazuje, že dvě třetiny společností uvedly, že za posledních 12 měsíců více než zdvojnásobily využívání průmyslového 3D / AM (aditivní výroba).
 



Posun směrem k automatizaci

Paul Benning, vedoucí pracovník - hlavní technolog pro 3D tisk a mikrofluidiku, HP, uvedl, že v roce 2020 a dále se v oblasti 3D tisku objeví posun směrem k automatizaci, pomocí umělé inteligence a strojového učení jako konstrukční pomůcky.

"Už jsme viděli posun od 3D tiskových prototypů k výrobě finálních dílů," řekl. "Největší otázkou je, jak rychle se budou výrobní řešení rozšiřovat, a myslíme si, že geografie operací digitální výroby bude poháněna efektivitou dodavatelského řetězce a blízkostí ke koncovým uživatelům."



Bližší spolupráceFabian Krauss, který je vedoucím výrobcem polymerů EOS v Severní Americe, předpovídá velký růst v tomto odvětví a vidí užší spolupráci, zejména s další integrací AM do stávající výroby plastů.

"Za posledních 10 let je aditivní výroba někdy označována jako" výzva "pro konvenční výrobu plastů," uvedl. "Ale, jak to začalo v roce 2019, a my to uvidíme více v roce 2020, bude to více doplňovat vstřikování a pracovat ruku v ruce."



Rozšíření koncových trhů

Krauss of EOS říká, že v roce 2020 se uskuteční zajímavá uvedení na trh spotřebního zboží, obuvi a automobilového průmyslu, jakož i aplikací pro letecký a kosmický průmysl.

Essentium věří, že rok 2020 bude rokem, kdy aditivní technologie ve velkém měřítku transformuje výrobu napříč odvětvími, včetně letectví, automobilového průmyslu, výroby elektroniky a biomedicínských výrobků.

Udržitelnost

S tlačením směrem k oběhové ekonomice hraje klíčovou roli také aditivní výroba.
3D tiskové struny se začnou upravovat tak, aby více vyhovovaly oběhové ekonomice. Bude se přidávat více recyklátu.

Comments

Popular posts from this blog

Aerial hamakový stan znamená nový komfort při přespávání v přírodě

AERIAL A1 je spojením nejlepších aspektů tří samostatných produktů. Kombinuje bezpečnost stanu, pohodlí a bezstarostnou povahu houpací sítě a napjatost / pružnost slacklines. AERIAL A1 je navržený průmyslovými designéry se skutečnou vášní pro venkovní prostředí, doslova přidává novou dimenzi kempování. Tento stan se připoutává ke stromům (nebo dokonce autům), takže váš zážitek z kempování můžete zažít kdekoli. AERIAL A1 nabízí pocit, že spíte v mracích. Struktura stanu vyžaduje, abyste natáhli základnu tak, aby byla prakticky plochá (na rozdíl od houpací sítě). AERIAL A1 lze snadno využít při cestování do skal, do přírody nebo dokonce na vodu. AERIAL A1 lze docela snadno zavěsit nad zemí. A naopak, pokud jste na otevřené louce, na které nemáte žádnou možnost, kde AERIAL yavěsit, můžete jej postavit na pevnou zem jako každý jiný stan.


Stan přichází s dostatkem prostoru pro jednu osobu. Zavěšení stanu mezi stromy je patrně stejně snadné jako jeho montáž na suchou půdu. Stan je dodáván s…

SUV Bugatti Spartakus

Když Lamborghini debutoval  s jejich SUV Lamborghini Urus, bylo to pro mnohé velké překvapení. Nikdy za mého života jsem si nemyslel, že by Lamborghini chtěl jít cestou SUV. Koncept SUV Bugatti Spartacus zobrazuje možnost, jak by mohlo vypadat SUV od Bugatti.

Spartakus je prudký koncept SUV, který míří na stejnou skupinu zákazníků jako Urus. Urus vypadá jako Lamborghini, ale nevypadá stejně jako Aventador nebo Huracan ... Spartacus používá stejnou filozofii. Má v sobě každý kus DNA Bugatti.


Spartacus ve své kombinaci modré a černé barvy nosí svou identitu Bugatti. Auto má na přední straně kultovní podkovovou mřížku. Vůz je dodáván s pěkně objemným tělem, ale jeho agresivní světlomety a zadní světlomety přispívají k nezapomenutelnému vzhledu.




Další zajímavý detail na Bugatti Spartakus je skutečnost, že i když detail podkovy chladiče zůstává v automobilu, za ním leží jen prodloužení nárazníku z uhlíkových vláken automobilu, což naznačuje, že toto je pro Bugatti nejen první auto v kategorii…

Historie vstřikování

Americký vynálezce John Wesley Hyatt spolu se svým bratrem Isaiahem patentoval v roce 1872 první vstřikovací stroj. Tento stroj byl relativně jednoduchý ve srovnání s dnes používanými stroji: fungoval jako velká podkožní jehla a pomocí pístu vstřikoval plast prostřednictvím vyhřívaného válce do formy. V průběhu let tento průmysl postupoval pomalu a vyráběl produkty, jako jsou obojky, knoflíky a hřebeny na vlasy.

Němečtí chemici Arthur Eichengrün a Theodore Becker vynalezli první rozpustné formy acetátu celulózy v roce 1903, což bylo mnohem méně hořlavé než dusičnan celulózy. Nakonec byl k dispozici v práškové formě, ze které byl snadno vstřikován. Arthur Eichengrün vyvinul první vstřikovací lis v roce 1919. V roce 1939 Arthur Eichengrün patentoval vstřikování plastikovaného acetátu celulózy.

Průmysl se ve 40. letech 20. století rychle rozrůstal, protože druhá světová válka vyvolala obrovskou poptávku po levných masových výrobcích. V roce 1946 postavil americký vynálezce James Watson …