Skip to main content

Elektromotorka v těle malého kola

Kolo je navrženo tak, aby bylo vše co požadujete od vašeho primárního způsobu dopravy, rekreačního dvoukolového dobrodružství, až po zařízení pro dojíždění na poslední kilometr. Díky robustnímu, přesto sklopnému rámu a kolům, které byly navrženy tak, aby pojaly jakýkoli druh terénu, se Maxfoot MF-19 snadno složí tak, aby bylo nejlepším, nejdostupnějším dvoukolovým elektrickým kolem.


S robustním rámem z hliníkové slitiny 6061 a 4palcovými plášti se typ Maxfoot vznáší v průsečíku mezi motorkou a jízdním kolem. Když se zeptáte tvůrců, co to skutečně je, zdá se, že odpověď to také potvrzuje. Maxfoot byl vytvořen pro boj s přetíženými cestami a zároveň poskytoval řešení, které je bezpečné, energeticky účinné, dobré pro vaše zdraví a snadné pro vaši peněženku. Je vybaven pedálem pro asistující motor zadního kola s příkonem až 1 000 W a 7stupňovým převodovým systémem Shimano. Napájením tohoto motoru je 14Ah baterie, která poskytuje pozoruhodný průměr 95 km na jedno nabití, s rychlostmi podporovanými pedály až 45 km/h. Přímo vpředu je každý Maxfoot vyzbrojen 5 “podsvíceným displejem inteligentního LCD panelu, který můžete využít jako power banku.


Technické specifikace Maxfoota jsou docela úžasné, ale dvě věci jsou opravdu perfektní. První je jeho přenositelnost. Rám z hliníkové slitiny 6061 dodává modelu Maxfoot robustnost a lehkost, ale jeho skládací design je tím, co z něj dělá skutečně přenosné řešení. Druhá důležitá věc je fenomenálně konkurenceschopná cena. Ta začíná na 1500 dolarech.









Designéři: Charles & Gordon


zdroj: https://www.yankodesign.com/

Comments

Popular posts from this blog

Aerial hamakový stan znamená nový komfort při přespávání v přírodě

AERIAL A1 je spojením nejlepších aspektů tří samostatných produktů. Kombinuje bezpečnost stanu, pohodlí a bezstarostnou povahu houpací sítě a napjatost / pružnost slacklines. AERIAL A1 je navržený průmyslovými designéry se skutečnou vášní pro venkovní prostředí, doslova přidává novou dimenzi kempování. Tento stan se připoutává ke stromům (nebo dokonce autům), takže váš zážitek z kempování můžete zažít kdekoli. AERIAL A1 nabízí pocit, že spíte v mracích. Struktura stanu vyžaduje, abyste natáhli základnu tak, aby byla prakticky plochá (na rozdíl od houpací sítě). AERIAL A1 lze snadno využít při cestování do skal, do přírody nebo dokonce na vodu. AERIAL A1 lze docela snadno zavěsit nad zemí. A naopak, pokud jste na otevřené louce, na které nemáte žádnou možnost, kde AERIAL yavěsit, můžete jej postavit na pevnou zem jako každý jiný stan.


Stan přichází s dostatkem prostoru pro jednu osobu. Zavěšení stanu mezi stromy je patrně stejně snadné jako jeho montáž na suchou půdu. Stan je dodáván s…

SUV Bugatti Spartakus

Když Lamborghini debutoval  s jejich SUV Lamborghini Urus, bylo to pro mnohé velké překvapení. Nikdy za mého života jsem si nemyslel, že by Lamborghini chtěl jít cestou SUV. Koncept SUV Bugatti Spartacus zobrazuje možnost, jak by mohlo vypadat SUV od Bugatti.

Spartakus je prudký koncept SUV, který míří na stejnou skupinu zákazníků jako Urus. Urus vypadá jako Lamborghini, ale nevypadá stejně jako Aventador nebo Huracan ... Spartacus používá stejnou filozofii. Má v sobě každý kus DNA Bugatti.


Spartacus ve své kombinaci modré a černé barvy nosí svou identitu Bugatti. Auto má na přední straně kultovní podkovovou mřížku. Vůz je dodáván s pěkně objemným tělem, ale jeho agresivní světlomety a zadní světlomety přispívají k nezapomenutelnému vzhledu.




Další zajímavý detail na Bugatti Spartakus je skutečnost, že i když detail podkovy chladiče zůstává v automobilu, za ním leží jen prodloužení nárazníku z uhlíkových vláken automobilu, což naznačuje, že toto je pro Bugatti nejen první auto v kategorii…

Historie vstřikování

Americký vynálezce John Wesley Hyatt spolu se svým bratrem Isaiahem patentoval v roce 1872 první vstřikovací stroj. Tento stroj byl relativně jednoduchý ve srovnání s dnes používanými stroji: fungoval jako velká podkožní jehla a pomocí pístu vstřikoval plast prostřednictvím vyhřívaného válce do formy. V průběhu let tento průmysl postupoval pomalu a vyráběl produkty, jako jsou obojky, knoflíky a hřebeny na vlasy.

Němečtí chemici Arthur Eichengrün a Theodore Becker vynalezli první rozpustné formy acetátu celulózy v roce 1903, což bylo mnohem méně hořlavé než dusičnan celulózy. Nakonec byl k dispozici v práškové formě, ze které byl snadno vstřikován. Arthur Eichengrün vyvinul první vstřikovací lis v roce 1919. V roce 1939 Arthur Eichengrün patentoval vstřikování plastikovaného acetátu celulózy.

Průmysl se ve 40. letech 20. století rychle rozrůstal, protože druhá světová válka vyvolala obrovskou poptávku po levných masových výrobcích. V roce 1946 postavil americký vynálezce James Watson …