Skip to main content

Linky s válcovacími stroji na gumové fólie, oboustranné pogumování kordů a koženku PVC




Linky s válcovacími stroji na:

a) gumové folie:

            Výrobní linka s pětivá1cem slouží k válcování hladkých nebo desénovaných folií z kaučukových směsí. Zásobování bývá zpravidla z dvouválce. Za pětiválcem 1 jsou umístěné chladicí válce 2, vana 3 se separačním prostředkem a manipulační dopravník 4. Folie se buď navíjí do nábalu nebo řeže na přířezy. Výrobní linka může být opatřena dalšími doplňujícími zařízeními (nůžky aj.).


b) oboustranné pogumování kordů:

Na stojanu 2 jsou nainstalována dvě odvíjecí zařízení 1. Spojování dvou pásů zajišťuje slepovací ustrojí 3 zvulkanizováním proužku směsi. Pohon pásu zajišťují tažné válce 4, 7, 14. Mají samostatný pohon s možností přesné regulace rychlosti. Kontinuální provoz linky zajišťují válečkové zásobníky 5 a 13. V pohotovostní poloze je zásobník 5 naplněn, zásobník 13 je prázdný. Pás je nutno před pogumováním vysušit. Válcový sušicí stroj 6 má válce Ø710 mm vyhřívané parou, bez pohonu. Správný směr pásu před vstupem do čtyřválce 10 udržuje naváděcí zařízení 8. Čtyřválec 10 má válce sestavené Z . Jsou poháněny oddělenou centrální hnací jednotkou. Stroj je vybaven zařízením pro kompenzaci průhybu (klenutím a křížením). Obě dvojice válců jsou zásobovány kaučukovou směsí 9 pomocí rozsévacích dopravníků. Směs je odebírána ze zásobovacích dvouválců. Tloušťka nánosů je měřena zařízením 11 se zářičem. Pogumovaný pás je ochlazen na válcovém chladicím zařízení 12 s poháněným posledním válcem. Navíjecí ustrojí 17 navinuje pogumovaný kord se zábalovou vložkou 16.
  



c) koženku PVC:

            Výrobní linka na následujícím obrázku je určena k výrobě koženky s jednostranným nánosem měkčeného PVC na tkaninu. Koženka se dále desénuje, chladí a navíjí.



Do zásobovacího dvouválce 3 je hrudkovitá směs připravena ve fluidních míchačkách dopravovaná dopravníkem 2 ze zásobníku tvořeného kuželovou míchačkou 1. Z dvouválce se směs dopravuje přes detektor kovů 5 do čtyřválce 6 ve tvaru F. Spojení nánosu s textilem obstarává pomocný válec, přitlačovaný hydraulicky. Všechny válce mají individuální pohon a jsou vyhřívány horkou vodou. Jejich průhyb je kompenzován protimomentem, prohnutí třetího válce se kompenzuje křížením. Tkanina se odvíjí z odvíjecího zařízení 7 tažnými válci 8. Potřebnou rychlost před vstupem do čtyřválce zajišťují brzdicí válce 10.
Vytvořený nános prochází desénovacím ústrojím 13 s předehřevem na válci 11 s teflonovým povlakem a infrazářičem 12. Pásový dopravník 14 umožňuje vizuální kontrolu koženky a přispívá k ochlazení. Měřicí ústrojí 15 je vybaveno zářičem a detektorem projíždějícím napříč pod a nad koženkou. Rychlost chodu chladicího stroje 17 je řízena tanečníkem válečkového zásobníku 16. zásobník 19 umožňuje výměnu balíků bez omezení plynulého chodu linky.

Comments

Popular posts from this blog

SUV Bugatti Spartakus

Když Lamborghini debutoval  s jejich SUV Lamborghini Urus, bylo to pro mnohé velké překvapení. Nikdy za mého života jsem si nemyslel, že by Lamborghini chtěl jít cestou SUV. Koncept SUV Bugatti Spartacus zobrazuje možnost, jak by mohlo vypadat SUV od Bugatti.

Spartakus je prudký koncept SUV, který míří na stejnou skupinu zákazníků jako Urus. Urus vypadá jako Lamborghini, ale nevypadá stejně jako Aventador nebo Huracan ... Spartacus používá stejnou filozofii. Má v sobě každý kus DNA Bugatti.


Spartacus ve své kombinaci modré a černé barvy nosí svou identitu Bugatti. Auto má na přední straně kultovní podkovovou mřížku. Vůz je dodáván s pěkně objemným tělem, ale jeho agresivní světlomety a zadní světlomety přispívají k nezapomenutelnému vzhledu.




Další zajímavý detail na Bugatti Spartakus je skutečnost, že i když detail podkovy chladiče zůstává v automobilu, za ním leží jen prodloužení nárazníku z uhlíkových vláken automobilu, což naznačuje, že toto je pro Bugatti nejen první auto v kategorii…

Zařízení pro dopravu a dávkování kapalin (samospád, monžík, čerpadla – druhy a charakteristiky)

Doprava kapalin samospádem
tuto metodu je možné využít pokud je výroba členěna vertikálně a tím je možné dopravovat kapalinu z vrchního bodu po spodní výtoková rychlost je závislá na výšce hladiny a odporech při průtokupokud není zajištěna konstantní výška hladiny, tak bude kolísat množství vytékané kapalinyjednoduché řešeníDoprava kapalin přetlačováním
používané v praxijednoduchéspolehlivékapalina se z tlakové nádoby vytlačuje stlačeným vzduchem, který je přiváděn nad hladinu


Doprava kapalin čerpadly
nejvíce rozšířenálibovolný směr transportudoprava na velké vzdálenostikonstantní průtokpřesné dávkování

Druhy čerpadel:


Objemová čerpadla (hydrostatické)
dopravují kapalinu nuceným vyprazdňováním daného objemupracovní pohyb je pohyb vratný nebo rotačnípráci při malých rychlostech
Pístová čerpadla
Membránová čerpadla
Rotační čerpadla
Zubová čerpadla
Lamelová čerpadla
Lopatková čerpadla

Jednotlivé čerpadla budou rozvedena v pozdějších článcích.

Aerial hamakový stan znamená nový komfort při přespávání v přírodě

AERIAL A1 je spojením nejlepších aspektů tří samostatných produktů. Kombinuje bezpečnost stanu, pohodlí a bezstarostnou povahu houpací sítě a napjatost / pružnost slacklines. AERIAL A1 je navržený průmyslovými designéry se skutečnou vášní pro venkovní prostředí, doslova přidává novou dimenzi kempování. Tento stan se připoutává ke stromům (nebo dokonce autům), takže váš zážitek z kempování můžete zažít kdekoli. AERIAL A1 nabízí pocit, že spíte v mracích. Struktura stanu vyžaduje, abyste natáhli základnu tak, aby byla prakticky plochá (na rozdíl od houpací sítě). AERIAL A1 lze snadno využít při cestování do skal, do přírody nebo dokonce na vodu. AERIAL A1 lze docela snadno zavěsit nad zemí. A naopak, pokud jste na otevřené louce, na které nemáte žádnou možnost, kde AERIAL yavěsit, můžete jej postavit na pevnou zem jako každý jiný stan.


Stan přichází s dostatkem prostoru pro jednu osobu. Zavěšení stanu mezi stromy je patrně stejně snadné jako jeho montáž na suchou půdu. Stan je dodáván s…