Skip to main content

Checklist při Moldflow vstřikovací analýze

Nechali jste si udělat Moldflow analýzu a nyní potřebujete vědět zda opravdu dostáváte vše, co jste si objednali. Podívejte se na źákladní body, na které se dodavatele máte zeptat a také to, co byste měli vědět před tím, než se začnete bavit s Moldflow specialistou.

Proběhla analýza s použitím skutečného materiálu, který bude vstřikován?
Pokud byl pro analýzu použit náhradní materiál, byl schválen / doporučen dodavatelem?
Je materiál citlivý na dobu vstřikování?
(PVC, POM) Pokud ano, měl by být objem materiálu v horkém systému menší než objem výstřiku.
Obecně by celkový tlak v Moldflow (dutina + vtok) měl být menší než 700 bar.
Moldflow může mít 15% chybu a tryska stroje může přidat další 200 - 350 bar k analýze.
Je model horkého vtoku modelován?
Je rozvržení rozdělovače horkého vtoku možné vyvrtat?
Budou mít trysky místo v navrhovaných umístěních?
Identifikovali jste šikmé povrchy a těsné oblasti, kde by mohl nastat problém s chlazením?
Vstřikovací body na opačné straně nebo poblíž vzhledových povrchů = vysoké riziko kosmetických defektů
Ujistěte se, že máte dostatečnou vzdálenost od trysky k trysce a od trysky ke vstupu.
10 cm od osy k ose je bezpečná vzdálenost trysek.
Jaká je minimální délka trysek?
Váš dodavatel horkých vtoků? Navrhujeme standartní řešení?
Jsou nastavení procesu realistická?
Čas plnění, teplota taveniny, teplota formy ...
Je tok materiálu takový, jaký si představujeme?
Jaké je načasování ventilů vstřikovacích trysek?
Potřebujete technologii jako flexflow (ovládat ventily vstřikoacích trysek, polohu v čase)?
Je tlaková ztráta systému <400 bar?
Poklesne teplota materiálu na výstupu <20 ° C?
Je vaše maximální smyková rychlost ve vstřikovací trysce?
Je upínací síla pod hranicí stroje?
Jsou svary a vzduchové kapsy na přijatelných místech?

Pomocí tohoto seznamu můžete vyčerpat většinu témat, která byste měli pokrýt, abyste zajistili přesnou a produktivní kontrolu Moldflow, a budete znít jako génius Moldflow!

Máte nějaké další návrhy na nejlepší otázky a informace o Moldflow analýzách? Napište je do komentářů.



Comments

Popular posts from this blog

Aerial hamakový stan znamená nový komfort při přespávání v přírodě

AERIAL A1 je spojením nejlepších aspektů tří samostatných produktů. Kombinuje bezpečnost stanu, pohodlí a bezstarostnou povahu houpací sítě a napjatost / pružnost slacklines. AERIAL A1 je navržený průmyslovými designéry se skutečnou vášní pro venkovní prostředí, doslova přidává novou dimenzi kempování. Tento stan se připoutává ke stromům (nebo dokonce autům), takže váš zážitek z kempování můžete zažít kdekoli. AERIAL A1 nabízí pocit, že spíte v mracích. Struktura stanu vyžaduje, abyste natáhli základnu tak, aby byla prakticky plochá (na rozdíl od houpací sítě). AERIAL A1 lze snadno využít při cestování do skal, do přírody nebo dokonce na vodu. AERIAL A1 lze docela snadno zavěsit nad zemí. A naopak, pokud jste na otevřené louce, na které nemáte žádnou možnost, kde AERIAL yavěsit, můžete jej postavit na pevnou zem jako každý jiný stan.


Stan přichází s dostatkem prostoru pro jednu osobu. Zavěšení stanu mezi stromy je patrně stejně snadné jako jeho montáž na suchou půdu. Stan je dodáván s…

SUV Bugatti Spartakus

Když Lamborghini debutoval  s jejich SUV Lamborghini Urus, bylo to pro mnohé velké překvapení. Nikdy za mého života jsem si nemyslel, že by Lamborghini chtěl jít cestou SUV. Koncept SUV Bugatti Spartacus zobrazuje možnost, jak by mohlo vypadat SUV od Bugatti.

Spartakus je prudký koncept SUV, který míří na stejnou skupinu zákazníků jako Urus. Urus vypadá jako Lamborghini, ale nevypadá stejně jako Aventador nebo Huracan ... Spartacus používá stejnou filozofii. Má v sobě každý kus DNA Bugatti.


Spartacus ve své kombinaci modré a černé barvy nosí svou identitu Bugatti. Auto má na přední straně kultovní podkovovou mřížku. Vůz je dodáván s pěkně objemným tělem, ale jeho agresivní světlomety a zadní světlomety přispívají k nezapomenutelnému vzhledu.




Další zajímavý detail na Bugatti Spartakus je skutečnost, že i když detail podkovy chladiče zůstává v automobilu, za ním leží jen prodloužení nárazníku z uhlíkových vláken automobilu, což naznačuje, že toto je pro Bugatti nejen první auto v kategorii…

Historie vstřikování

Americký vynálezce John Wesley Hyatt spolu se svým bratrem Isaiahem patentoval v roce 1872 první vstřikovací stroj. Tento stroj byl relativně jednoduchý ve srovnání s dnes používanými stroji: fungoval jako velká podkožní jehla a pomocí pístu vstřikoval plast prostřednictvím vyhřívaného válce do formy. V průběhu let tento průmysl postupoval pomalu a vyráběl produkty, jako jsou obojky, knoflíky a hřebeny na vlasy.

Němečtí chemici Arthur Eichengrün a Theodore Becker vynalezli první rozpustné formy acetátu celulózy v roce 1903, což bylo mnohem méně hořlavé než dusičnan celulózy. Nakonec byl k dispozici v práškové formě, ze které byl snadno vstřikován. Arthur Eichengrün vyvinul první vstřikovací lis v roce 1919. V roce 1939 Arthur Eichengrün patentoval vstřikování plastikovaného acetátu celulózy.

Průmysl se ve 40. letech 20. století rychle rozrůstal, protože druhá světová válka vyvolala obrovskou poptávku po levných masových výrobcích. V roce 1946 postavil americký vynálezce James Watson …