Přeskočit na hlavní obsah

Checklist při Moldflow vstřikovací analýze

Nechali jste si udělat Moldflow analýzu a nyní potřebujete vědět zda opravdu dostáváte vše, co jste si objednali. Podívejte se na źákladní body, na které se dodavatele máte zeptat a také to, co byste měli vědět před tím, než se začnete bavit s Moldflow specialistou.

Proběhla analýza s použitím skutečného materiálu, který bude vstřikován?
Pokud byl pro analýzu použit náhradní materiál, byl schválen / doporučen dodavatelem?
Je materiál citlivý na dobu vstřikování?
(PVC, POM) Pokud ano, měl by být objem materiálu v horkém systému menší než objem výstřiku.
Obecně by celkový tlak v Moldflow (dutina + vtok) měl být menší než 700 bar.
Moldflow může mít 15% chybu a tryska stroje může přidat další 200 - 350 bar k analýze.
Je model horkého vtoku modelován?
Je rozvržení rozdělovače horkého vtoku možné vyvrtat?
Budou mít trysky místo v navrhovaných umístěních?
Identifikovali jste šikmé povrchy a těsné oblasti, kde by mohl nastat problém s chlazením?
Vstřikovací body na opačné straně nebo poblíž vzhledových povrchů = vysoké riziko kosmetických defektů
Ujistěte se, že máte dostatečnou vzdálenost od trysky k trysce a od trysky ke vstupu.
10 cm od osy k ose je bezpečná vzdálenost trysek.
Jaká je minimální délka trysek?
Váš dodavatel horkých vtoků? Navrhujeme standartní řešení?
Jsou nastavení procesu realistická?
Čas plnění, teplota taveniny, teplota formy ...
Je tok materiálu takový, jaký si představujeme?
Jaké je načasování ventilů vstřikovacích trysek?
Potřebujete technologii jako flexflow (ovládat ventily vstřikoacích trysek, polohu v čase)?
Je tlaková ztráta systému <400 bar?
Poklesne teplota materiálu na výstupu <20 ° C?
Je vaše maximální smyková rychlost ve vstřikovací trysce?
Je upínací síla pod hranicí stroje?
Jsou svary a vzduchové kapsy na přijatelných místech?

Pomocí tohoto seznamu můžete vyčerpat většinu témat, která byste měli pokrýt, abyste zajistili přesnou a produktivní kontrolu Moldflow, a budete znít jako génius Moldflow!

Máte nějaké další návrhy na nejlepší otázky a informace o Moldflow analýzách? Napište je do komentářů.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Nastavitelný klíč se dočkal re-desingu

V naší snaze vytrvale vyvíjet věci po celém světě a zlepšovat je, návrháři často zapomínají na nástroje, které používáme v každodením životě. Nastavitelný klíč, docela standardní součást každé sady nástrojů, byl navržen určitým Švédem jménem Johan Petter Johansson. 

MetMo Grip vychází z redesignu Edwina J. Evanse. Na MetMo Grip je něco velmi jednoduchého a sofistikovaného. Čelisti klíče se ovládají pomocí jediného kovového kusu, který klouzá nahoru a dolů sloupcem se závity s proměnlivým stoupáním. 


Konstrukce integruje řezač krabic a otvírák na láhve. Jeho malý, efektivní design z něj dělá perfektní upgrade pro každou sadu nástrojů, která umožňuje použití v dílnách, opravárnách, garážích.Na designu MetMo Grip je opravdu pozoruhodné, že jeho schéma existovalo před více než 90 lety, ale nikdy nedosáhlo svého plného potenciálu. 
Designéři: Sean Sykes a James Whitfield

Nafukovací skůtr do batohu z Japonska

Flexibilita a přenositelnost a možnost použití kdekoli a kdykoli, to jsou největší benefity nafukovacího skůtru, který přichází z Japonska.


Trend dnešních dní se ubírá směrem k elektrickým koloběžkám, sdíleným skůtrům a vozidlech, ve kterých můžeme ujet posledních pár kilometrů v centru a kdekoli zaparkovat. Tento prototyp nafukovacího e-kola vyvíjeného na Tokijské univerzitě přichází s novým řešením bezpečného cestování s ultralehkým skůtrem, který si bezproblému vezmete do batohu. Z balíčku složené textilie, který se vejde do batohu, lze Poimo (přenosná a nafukovací mobilita) rychle nafouknout malou pumpou do pohodlného a bezpečného mobilního dopravního prostředku, který lze znovu vypustit a sbalit, jakmile se dostanete tam, kam potřebujete dojet.

Tělo Poimo je vyrobeno z termoplastického polyuretanu (TPU).

Nafouknutí Poimo na optimální provozní tlak (stabilní i pohodlný na sezení) trvá přibližně přes minutu na tlak až 40 nebo 50 kPa (6 nebo 7 psi), což ve skutečnosti není moc. Fotb…

Elektrické kolo, které vypadá jako automobil

Canyon Podbike je něco mezi kolem a automobilem. Z bočního profilu to vypadá docela jako auto, a jen když kolem něj projdete, uvědomíte si, že něco není v pořádku. Vozidlo je mnohem štíhlejší než většina běžných automobilů ... s dostatkem místa pouze pro jednoho jezdce.Podbike je hybridní e-kolo s uzavřeným kokpitem. Uzavřený kokpit elektrokola poháněný pedály mu dává výhody obou druhů dopravy, výhody pro udržitelnost a zdraví jízdního kola, úložný prostor a ochranný kryt automobilu. Podbike je dodáván se čtyřmi koly, které mu dodávají potřebnou stabilitu, s pedály, které ovládají obě přední kola. Akumulátor o kapacitě 2 000 Wh vám poskytne další zvýšení výkonu, díky čemuž bude Podbike energeticky účinnější - velmi potřebná funkce, protože je objemnější a o něco těžší než většina jízdních kol.Neobvyklý koncept byl navržen s cílem zlepšit městskou mobilitu. Se zhoršováním kvality ovzduší a zvyšováním provozu doufá, že Podbike pobídne majitele kol správným směrem. Posuvná střecha umožňu…